Setembre 18, 2008

Una abraçada

Posted in filosofia tagged a 11:33 am per Victor

En general el Pau quan surt del cole, sempre be corrents cap a mi i em fa una abraçada ben forta. Són uns moments que jo disfruto molt però que m’han fet pensar que això algun dia ja no ho farà. Quan estigui a l’adolescència segurament li farà vergonya que el vegin abraçat a cap del seus pares. I m’agradaria equivocar-me, però penso que és el més normal.

Però és que en general, a la gent li costa molt demostrar els sentiments en públic. Habitualment ningú abraça a un amic per fer-li veure que l’aprecia, bàsicament es fa en un moment en que algú està patint per alguna causa, i tot i això a vegades la cosa es queda en una encaixada de mans.

Doncs serveixi aquesta entrada per a que tots els que la llegiu rebeu una abraçada virtual ben forta.

Anuncis

2 comentaris »

  1. Jordi said,

    Tens tota la raó, però és quelcom que pot canviar-se fàcilment 🙂

    Et deixo una fotografia que he trobat avui i m’ha fet gràcia -> http://www.flickr.com/photos/cayusa/2838505123/sizes/l/in/pool-56666704%40N00/

  2. alexm said,

    Jo no em capficaria gaire amb el que passarà quan en Pau creixi, com més natural sigui el fet d’abraçar-se per ell, menys vergonya li farà. Quant a demostrar els sentiments en públic, si realment en tens ganes, no et tallis un pèl i que la gent pensi el que vulgui.

    En qualsevol cas, aquest pensament positiu es mereix una bona abraçada 🙂


Deixa un comentari

