Desembre 17, 2008

Meeska, Mooska, Mickey Mouse!

Posted in Curiositats a 11:15 am per Victor

Doncs això és el que he estat a punt de cridar quan aquest matí he anat al toys’r us i he vist que tenien unitats de la casa del Mickey. Com alguns de vosaltres ja sabeu, porto una bona temporada mirant de comprar-la doncs el Pau l’ha demanat per Reis.

Com uns quants m’heu preguntat com és la caseta, aqui podeu veure una foto:

Casa Mickey

Hi havia forces unitats, però en l’estona que he estat comprant, la meitat ja havien desaparegut. Imagino que cap al migdia ja no quedarà cap.

He aprofitat el matí per acabar de comprar els regals nadalencs, i puc confirmar que la Wii serà un dels regals del Nadal. En el moment que he comprat un parell de jocs, darrerà meu havia 3 persones amb una Wii cada una. Devant meu una persona ha comprar una DS. Nintento s’ha d’estar forrant.

Bon Nadal a tots…

Anuncis

4 comentaris »

  1. mercè said,

    Vaja,veig que els nostres nens veuen els mateixos dibuixos…al Jordi tambe li agrada molt el Mickey,però ell ha demanat alguna cosa d´en Lazy town…encara que jo a part le he comprat cosetes per fer de metge,per jugar al super(al cole jugant força a casetes,a disfrasar.se,a metges.amb ninos no entren ells jejej)..i el pare li comprara als dos algun camion o alguna cosa amb rodes…

    petonets i que passeu bones festes..molt macccoooooo el pare noel…

  2. Jordi said,

    Vaja, enhorabona! Tenies raó a l’afirmar que al Toys’R’us si que en portaríen més unitats 🙂

  3. Victor said,

    Si, la veritat és que ahir al veure la caseta em vaig posar realment eufòric. M’he tret un pes del damunt 🙂

  4. skibob said,

    Felicitats!!
    Cancel·lo la comanda d’importació que hem vas fer!

    Ivan


Deixa un comentari

