gener 27, 2009

Foto

Posted in foto i video a 7:38 pm per Victor

Avui m’ha arribat la nova adquisició: una Nikon D80 amb la que confio aconseguir millorar la meva técnica fotogràfica.

La primera foto que he fet és la que podeu veure a continuació:

Primera foto amb la nikon

Evidentment no passarà mai a la história de la fotografia, però l’he volgut pujar per a tenir-ho de referència en el futur.

S’ha de dir, que la foto l’he fet abans de llegir el manual, que m’he confos i enlloc de posar el mode automàtic, s’ha fet en mode retrat (m’he adonat més tard).

Al flicker he pujat alguna foto més feta amb la càmara (les altres si en mode automàtic) pel que si voleu veure-les ja sabeu.

Anuncis

3 comentaris »

  1. brainstorm said,

    Próxima parada, vull dir… frikada:

    http://www.trick77.com/2008/02/19/gps-geotagging-with-my-nikon-d80/

  2. Xavise said,

    Moltes felicitats per l’adquisició. Segur que us ho passareu molt bé. Ah, ja li he donat una ullada al flickr: molt interessants els desenfocs que heu aconseguit a l’exterior! 😀

    Òndia, quines dents més llargues que se m’estan posaaaant! 😛

  3. Ivan said,

    Felicitats,

    vull veure flickr!! la meva és:
    http://www.flickr.com/photos/limoneria/


Deixa un comentari

