Abril 29, 2009

Carnet de conduir: Quina vergonya!!!

Posted in filosofia a 5:46 am per Victor

Després de 10 anys de tenir el carnet de conduir, tocava fer la renovació. Bàsicament aquesta consisteix en una prova mèdica en que si estas en condicions obtens el corresponent certificat que et dona dret a tenir el carnet durant una temporada més (en funció de la edat).

Quan em vaig treure el carnet de conduir, em van fer una prova que em va semblar que era vergonyosa. Verificar la vista, la oida, una prova d’habilitat amb una màquina, que un nen de 2 anys superaria sense problemes, reflexes i un parell de coses més, que et donaven la sensació de que allò no era una revisió en condicions.

Però és que el que ha passat aquesta vegada ha superat els límits. Erem 4 persones al recinte. La primera persona va entrar a les 10:15 i va sortir a les 10:17. Mirades generals entre els que hi estavem. Però quines proves li han fet? Doncs bé quan va ser el meu torn, em van fer seure a una cadira, em van donar un paper per tapar-me primer un ull i després l’altre. Van verificar que llegia les lletres i em van preguntar si estava bé de tot i prenia algún medicament. I ja està prova superada!!!

El més increible, és que la mateixa prova serveix pel permís d’armes. És increible que no passin més coses.

El millor de tot va ser que en 10 minuts (va ser més estona d’espera que arribés el metge que les proves dels que hi estavem) i ja tinc el resguard. Com el nou carnet és el digital sembla que trigaran entre 1 mes i mig i 3 mesos a fer-me arribar el definitiu.

Ah!, també m’ha servir per veure la quantitat de cabells que he perdut en aquests anys, però d’això en tot cas ja parlarem en un altre entrada.

Anuncis

2 comentaris »

  1. dawnmusik said,

    Jo també vaig pensar que era una vergonya, més encara quan em van clavar els 30 euros per la tonteria. Així van les coses, i després passa el que passa…

    En qualsevol cas, felicitat per la renovació 😉

  2. brainstorm said,

    Sembla que poc a poc aquest sistema de pandereta i zambomba es va modernitzant


Deixa un comentari

