Octubre 21, 2012

Continuem fent multiplicacions amb JavaScript

Posted in Tecnologia a 7:30 pm per Victor

L’anterior entrada que vaig fer relacionada amb el JavaScript, havia fe tuna petita aplicació per practicar les taules de multiplicar.

Va estar bé per fer una pràctica senzilla, però el Pau ja té les taules força superades i aquest curs ja estan fent multiplicacions de diversos dígits a numerand i numerador, per tant he aprofitat per fer un joc que servirà d’una banda per a que ell practiqui operacions matemàtiques, i a mi m’ha servit per adquirir nous coneixements.

Si teniu tens que vagin a 3er de primària, és possible que també us interessi, així que si voleu, la podeu fer servir aquí.

Peró clar, no tot pot ser tan maco, i el Pau ja m’ha preguntat el motiu del que tots els “jocs” que estic fent, estiguin relacionats amb les matemàtiques, així que el proper repte és fer un joc de laberints. Em fa la sensació que aquest ja costarà una mica més, així que la propera entrada relacionada amb aquest tema igual triga una mica.

Deixa un comentari

